fredag 23 september 2011

Feber & middag

Missade inskolningen i torsdags, Amanda hade fått feber och det var ganska hög feber. Så det blev bara mys hela dagen. Calle var hemma senare än vanligt då han hjälpte en kompis.

Natten till idag var inte rolig alls, Amanda vaknade vid 01 i natt och höll på ända till 03 innan hon somnade. Vi fick hoppa över inskolningen idag också. Usch jag har sån ångest, får se om vi kanske kan förlänga inskolningen i och med att hon missat så mycket denna veckan.

Amanda sov rätt så länge idag, tror hon vaknade vid 09. Kände mig sjukt stressad idag, Amanda var jätte gnällig och klängig hela dagen. Vi hade bjudit hit pappa och Ewa på middag för att fira pappas och Amandas födelsedag och jag hade så mycket att göra men fick inte gjort så mycket då Amanda inte ville vara på golvet själv och sova ville hon inte heller.

Allt löste sig till slut och vi påbörjade maten när Calle kom hem, vi bjöd på lax, potatis med nån sås till. Dom tyckte det var jätte gott.
Sedan blev det chokladpudding till efterrätt.

Jag hade köpt ett par pumaträningsbyxor till pappa i present då han behöver lite mysbyxor. Av pappa och Ewa fick Amanda en tröja och en blixten bil med ljud, ljus och massa sånt kul. Så här ser den ut :)



Hon gillar den jätte mycket. Tyckte det var jätte mysigt att ha pappa och Ewa här på middag.

Amanda somnade vid 19.30 ungefär men vaknade igen och nu vill hon inte somna om. Vi som hade tänkt att mysa med lite godis och film men det kan vi nog glömma.

Nu ska jag gå och röja undan lite, lägger ut en bild på pappa och Amanda också, jag tog denna bilden i somras.






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar