lördag 16 juli 2011

Besök & en tur till Ikea

När jag kom hem från jobb igår så hade Ellis kommit. Jag lagade lite mat till mig då dom andra redan hade ätit. Sen kom Ellan, Patrik och Saga på besök. Vi hade trevligt och barnen lekte. Gick och la mig när dom hade kört hem för jag va så sjukt trött.

Vaknade imorse och hade jätte ont i huvudet och mådde illa, egentligen skulle Calle ha sovmorgon och jag skulle ta Amanda men Calle gick upp med henne så jag fick vilat. I eftermiddags körde Calle iväg och fixade ACn i min bil och sedan körde vi till Biltema och sedan blev det en tur på Ikea. Vi började med att äta middag. Calle satte brickan på bordet och då passade Amanda på att ta min efterrätt





På Ikea köpte vi en mjuk kista till Amanda där hon kan ha sina leksaker i, 3 tallrikar till Amanda. Jag passade på att köpa en ny kudde så vi får se om jag sover gott i natt.

Amanda vill inte sova, så vi får se vad klockan blir innan hon somnar.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar