torsdag 14 juli 2011

Regniga torsdag

Som det har regnat hela dagen, satt på jobb och önskade att jag kunde vara hemma och mysa med min familj. Men hade fullt upp på jobbet idag så tiden gick fort och det var ju skönt. Sista dagen jag jobbar imorgon och sedan ska jag vara mammaledig igen. 
Efter jobb körde jag hem och lekte med Amanda en stund. Passade på att vila lite innan middagen, har haft så jäkla ont i magen och ryggen idag så det är helt sjukt. 

Nu ikväll har jag röjt lite på Amandas rum, låg massa saker på golvet som till exempel en resesäng och massa annat som jag har lagt undan. Har även rensat lite bland hennes leksaker, hon har jättemycket leksaker så jag plockade undan dom för bebisar som hon inte använder längre. 

Nu ska jag och Calle dricka en kopp kaffe och sedan ska jag slappa lite, ska kanske sy lite på Amandas födelsedagstavla som jag påbörjat. 

Sista jobbedagen imorgon, längtar! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar