söndag 31 juli 2011

Shopping & middag.

I går körde Calle en massa till tippen så jag körde in till Trelleborg och mötte upp Ellan i stan. Gick en liten runda, drack lite kaffe. Jag hittade ett linne på Gina som jag köpte och sedan hittade vi inget mer. Sedan kom mamma ner en runda i stan så vi åt lite lunch och Amanda fick sin mat. Gick in en runda på Intersport där jag köpte ett träningslinne och en kofta.

Sedan körde jag och Amanda hemåt. Hann bara vara hemma en liten stund sedan skulle vi köra igen. Vi var bortbjudna till Calle fabror på middag. Amanda var inte alls på humör, hon var ledsen och tyckte inte alls det var kul. Men god middag och tårta bjöds det på. Hade inte Amanda varit så ledsen och gnällig så hade vi stannat längre men det gick inte.

Idag var det meningen att jag och Pia skulle träna men vi trodde att dom
öppnade tidigt idag men det gjorde dom inte, så vi hoppade över träningen idag.
Calle och Patrik åkte och fiskade och jag och Ellan snackade lite och barnen lekte och vi passade på att grilla lite korv också.

Imorgon blir det träning på morgonen men även ett pass på kvällen, ska prova ett indoorwalkingpass på kvällen så får vi se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar