onsdag 20 juli 2011

Ullared med mera

Söndag: I söndags körde vi till Trelleborg och handlade lite inför vår ullareds tur. Började förbereda det vi skulle ha med oss med mera. När vi väl gick och la oss så kunde jag inte somna, vet inte varför men jag har fått så svårt att somna.

Klockan ringde 04.30 i måndags och då var det dag att gå upp, packa ner det sista, upp med
Amanda och iväg. Körde till Trelleborg och mötte upp Ellan, Patrik och Saga. När vi kom fram var där lagom med folk så vi gick och kollade och tog det vi skulle ha. Vi hade jätte trevligt men när klockan närmade sig typ 11-12 tiden då kom där jätte mycket folk.

Gick och lämnade sakerna i bilen och sedan gick vi till Harrys för att äta, jag tog planka med fläskfilé och jäklar va gott det var. Gick in i några butiker och sedan körde vi hemåt. Kom på att jag köpte ingenting till mig själv, men blir ju lätt så nu för tiden haha. Hade en riktigt trevlig dag tillsammans med familjen Frank/Jönsson.
Lägger in en bild på kläderna vi köpte




Fick även köpt lite påsar, folie och massa sånt.

Igår körde vi till Trelleborg för att hämta en ny tv-bänk med hyllor och skåp som vi fick av min mamma och Sven för dom ville inte ha den, dom hade precis köpt den men var inte nöjda haha. Så vi höll på med den hela kvällen igår.
Lägger in en bild när vi är klara med den.

Idag har vi fortsatt med hyllan. Varit på BVC och Amanda är nu 73 cm lång och väger ca 8,9 kg. Allt såg bra ut så det var skönt. Körde till Maxi och handlade sedan kom Pia och Johan ut och åt pizza som jag gjort.
Nu håller Calle på med hyllan så vi kan bli klara och få iordning här hemma.

Nä nu ska jag gå och röja lite.

Go kväll!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar