fredag 29 juli 2011

Mys & träning

Igår när Amanda somnat så bestämde vi oss för att hyra film, det är sjukt längesen vi tittade på film tillsammans i lugn och ro. Vi hyrde Faster, den var bra och spännande men ganska rå. Var helt slut efter teäningen igår så jag gick och la mig vid 23 men Calle skulle vara uppe en stund till men vid 02.30 vaknade jag och gick ut i tv-rummet och där låg han och sov på soffan haha.

Vaknade imorse och va så fruktansvärt trött, men upp kom jag och fick i mig lite frukost och en kopp kaffe. Blev ett kort men intensivt träningspass idag men det känns så bra efteråt, men nu blir det vila resten av helgen. Känns nu att man kört på ganska bra.
Känner mig sjukt trött men tror det beror på att jag har dragit ner mycket på sockret, har till exempel inte druckit läsk på flera dagar och har lyckats hålla mig ifrån godis. Känns bra!

Busfröet Amanda har börjat resa sig upp mot allt nu, jätte roligt att se. Hon har även börjat prata jätte mycket och pekar på saker. Mitt älskade lilla charmtroll. Idag har hon en sån dag när hon vägrar att somna så vi får se när hon somnar ikväll.

Nu ska jag se om vi hittar nåt bra att se på tv annars får vi kanske hyra film idag också.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar