torsdag 28 juli 2011

Träning & överaskning

Jag och Ellan hade bestämt att vi skulle träna idag också så vid 10-tiden var jag i Trelleborg och hämtade upp henne. Calle och Amanda skulle umgås med Patrik och Saga medans vi tränade. Idag körde vi konditionspass och vi höll på i lite mer än 1 timme. Sedan gjorde vi oss i ordning och körde ner i stan för att möta upp männen och barnen. Patrik skulle klippa sig 13 så när han var klar så gick vi till Harmony och åt mat och det var riktigt gott. Ingen läsk för mig idag, det är rekord.
Calle hade köpt en träningsväska och en tröja till mig idag, tack hjärtat.




På vägen hem körde vi inom city gross och handlade lite.
Nu är jag helt slut, har vilat en liten stund men är jätte trött.

Nu ska jag vika lite tvätt och sedan blir det nog lite mys i soffan.

Trevlig kväll!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar