tisdag 6 september 2011

Början på veckan

Måndag: Förmiddagen var som vanligt, samma rutiner, frukost, bus och vila. Vid 13-tiden mötte jag upp Ellan i Trelleborg. Vi gick en runda i stan och sedan tog vi en fika på Palmblads. Klockan blev runt 15-tiden och jag körde Ellan till jobb. Körde ut på Maxi och handlade, mötte upp Calle utanför firman och lastade över maten och Amanda i hans bil. 17.15 var det dags för Mickes indoorwalkingpass, fy fasiken va jobbigt men skönt efteråt.
Åt när jag kom hem och sedan blev det lite mys med Amanda och sedan idol.

Idag vaknade vi redan vid 06, så det var bara till att gå upp. Fick tömt diskmaskinen och satt in lite disk, fick även röjt upp lite i köket. Fattar inte att där blir alltid så stökigt. Hade lite bry med en spindel här hemma men det löste sig efter ett tag.
Pappa, Johan och Martin kom precis när jag och Amanda ätit middag, dom skulle hämta plattor som har legat på framsidan innan, så jag satte Amanda i vagnen och hjälpte till att bära. Calle kom hem en stund efter dom kört och då var det middags dags för honom.

Ikväll har vi suttit och planerat Amandas 1-års kalas och det är skit svårt hur man ska få i hopa det men det löser sig.

Nu ska jag sova, hoppas att Amanda sover nån timme längre imorgon haha.
Lägger ut en bild på buketten jag fick av Josefine med familj då den börjat slå ut :).




God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar