torsdag 8 september 2011

Glömt!

Jag undrar vad som händer med mig, jag har börjat glömma saker och det värsta är att jag kommer inte ihåg vad vi gjorde igår under dagen. Helt borta, kan inte minnas alls och det börjar skrämma mig lite faktiskt. Det enda jag vet att vi gjorde igår det var att vi rev tapet i källaren under kvällen men det är också allt jag kommer ihåg. Fortsätter det så här så får jag nog kolla upp det. 

Idag vaknade Amanda redan vid 06, och jag var så trött och ville bara sova men det går ju inte så jag tänkte att jag skulle passa på att sova när hon sov på förmiddagen. Hon somnade vid 9 så jag bäddade ner mig i soffan men kunde bara vila i ca 20 minuter. Gjorde sedan oss i ordning för jag skulle inom jobb idag och hälsa på och även kolla om mina tider blev okej. 

Sedan körde vi mot stan och mötte upp Pia. Vi gick en sväng i stan och jag fick köpt lite nytt smink, gick inom BR Leksaker för jag ville titta lite och hittar en typ mic med massa ljud och lampor och melodier som Amanda pekar på och vill ha och jag kan inte låta bli att köpa den. Tänkte hon kunde få den i present haha. Körde upp på Willys och handlade snus, tvättmedel och sånt innan vi körde hemåt. Amanda somnade som en stock i bilen på vägen hem. 

Calle kom hem sent idag då han varit iväg och hjälpt Ingemar. Jag är så sjukt trött idag, somnade till på soffan innan, hade så sjukt ont i huvudet och mådde illa men lite sömn gjorde susen. Så nu blir det snart duschen och sedan sängen, känner att jag behöver sova lite mer. 

Imorgon ska jag till frissan, längtar. Ska bli spännande och se hur det blir. 

God natt!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar