tisdag 13 september 2011

Shopping

Idag fick jag sovmorgon, Amanda vaknade inte förrän vid 8. Vi åt lite frukost och gjorde oss i ordning. Körde till Trelleborg och hämtade upp Pia. Vi körde till Skopunkten för Amanda behöver skor nu till hon ska på dagis. Fick köpt 2 par skor, ett par gympaskor och ett par fodrade skor. Så här ser dom ut.




Sedan gick vi vidare och jag fick köpt ett set kläder till Amanda, tröja med byxor till, tyckte dom var så söta.




Sedan tog vi oss en korv på Pölsemannen. Var ute efter en överall till Amanda men jag hittade ingen, antingen var dom för stora eller så var där inte i hennes storlek. Kollade även på Jägersrocenter men hitta ingen bra där i heller.

Sedan körde vi tillbaka till Trelleborg och gick en runda på Maxi och en liten sväng på ÖB men vi hittade inget kul.
Körde och lämnade Pia och sedan körde jag och Amanda hem.

Nu sover Amanda gott och jag ska snart slänga mig i duschen och sedan ska jag renbädda sängen.

Vad händer imorgon?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar