måndag 12 september 2011

Underbara Treo!

Vad skulle jag gjort utan Treo?! Mådde inte så bra imorse, hade huvudvärk och mådde illa. Amanda ville busa och ha kul så jag tänkte att jag testar att ta en Treo. Swoops så var huvudvärken och illamåendet borta. Det va den sista Treon vi hade hemma men hade planer på att gå till Perssons under dagen och hoppades på att dom hade Treo. Trött som attans var jag under hela förmiddagen, ville bara sova.

Efter jag och Amanda ätit lunch så gick vi ner till Perssons och handlade lite mjölk, bröd och massa sånt man alltid behöver och dom hade Treo så det blev ett rör sådana också.
En glad Amanda när vi skulle gå till affären




Städade i köket när vi kom hem, dammsugade och jag packade in Amandas presenter.

När klockan närmade sig 16 så kom huvudvärken och illamåendet igen så jag slängde i mig en Treo till och swoosh så va det borta igen. Började på maten, idag blev det potatis med sprödbakad torskfile. Maten var precis klar när Calle kom hem.

Amanda vägrade att somna nu ikväll, hon fick sin välling i vanlig tid men hon skulle banne mig inte somna. Tror vi höll på i nästan 2 timmar innan jag lyckades att få henne till att somna. Jag sjöng lite för henne och då slocknade hon direkt.

Så nu ligger jag i sängen och ska sova, Amanda vaknar väl vid 6 imorgon också så det är lika bra att lägga sig tidigt.

Sov gott mina vänner!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar