onsdag 14 september 2011

Shopping & trött på stora spindlar!

Efter vi gått upp imorse och ätit frukost så gjorde vi oss i ordning. Vi var bjudna hem till Ingemar på fika och hans dotter Anette skulle också dit. Efter vi varit hos Ingemar så körde vi och hämtade upp Pia och körde sedan ner i stan. Hittade en vinteröverall till Amanda på Lindex. Har letat överall ett tag men dom är ju överdrivet dyra men hittade till lagom pris, Amanda kan ju bara ha den detta året. Lägger ut en bild på den.



Sedan gick vi in på HM och där köpte jag ett par byxor till Amanda. Efter det bestämde vi oss för att ta en fika.



Gick inom Ica och köpte bröd innan vi körde hemåt.

Gahh jag hatar verkligen spindlar, Amanda somnade vid 20-tiden men hon sov i Calles famn och så vaknar hon för en stund sedan så jag tar henne och försöker få henne till att somna. Calle går och duschar, sjunger för Amanda och hon somnar. På väg ut i hallen för att lägga Amanda i hennes rum ser jag en STOR spindel vid en smurf som ligger på golvet. Hm vad gör jag, vill ju inte att den smiter så vi inte hittar den. Får stå och vagga och sjunga för Amanda medans jag väntar på att Calle ska bli klar. Spindeln börjar röra sig och springer in i vårt sovrum!!!! Ahhhhh, går och lägger Amanda och går in till Calle och berättar om spindeln. Han kommer ut och tar den och mosar den muhahahaha, lika gott. Usch vad skulle jag gjort om inte Calle varit hemma. Fattar inte var dom stora kommer ifrån?!?!?!

Nä nu dör mitt batteri snart så nu avslutar jag detta inlägget!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar