fredag 19 augusti 2011

Besök, träning och min pappa

Igår kom Nettan och Linnea på besök. Vi åt lite bullar och drack kaffe. Barnen var inte riktigt på humör men man kan ju inte vara på topp varje dag.

På eftermiddagen körde vi och hälsade på min pappa i Ystad. Han mådde ganska bra men fick även reda på att det var inte bara igensatta kranskärl utan han hade även 2 proppar i hjärtat. Så nu tycker jag att min älskade pappa får ta det lugnt.
När jag kom hem så va jag så sjukt trött så jag hade kunnat gå och lägga mig. Ellan ringde vid 20-tiden och frågade om vi skulle sticka och träna lite och det gjorde vi. Va skönt att träna lite fast klockan va så mycket.

Idag kom Diana på besök, käkade lite och snackade om allt möjligt. Det var jätte roligt att hon tittade förbi. Sedan körde jag till Ystad och hälsade på min pappa, och han va uppe och gick när vi kom och såg ganska pigg ut, känns så skönt. Om min pappa får åka hem imorgon så har jag erbjudit mig att hämta honom, så han skulle ringa när jag skulle hämta honom.

Funderar nu på om jag ska lägga mig för jag ska upp vid 02.40 inatt för jag ska köra min mamma och Sven till Sturup, dom ska åka till Kreta.
Denna veckan kan man verkligen säga att jag har haft fullt upp haha. Nästa vecka ska jag försöka ta det lite lugnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar