söndag 21 augusti 2011

Klippt gräs & bad

Idag hade jag tänkt att köra till min mormor, efter det tänkte jag ta en runda i stan och sedan köra till min pappa men när jag väl packat och va färdig så kände jag att jag inte visste om jag orkade. Skulle jag iväg eller inte, kunde inte bestämma mig. Slutade med att jag stannade hemma.
Kände mig lite rastlös så jag bestämde mig för att passa på att klippa gräset när det ändå var fint väder, är ju inte det så ofta. Och så här blev det när jag va klar




Slängde mig i duschen efter klippningen, åt middag och sedan körde Calle iväg och fiskade. Busade massa med Amanda och sedan badade jag henne. Hon tycker det är så kul, hon stänkte ner hela mig och halva badrummet.



Mitt älskade lilla troll, trött efter badet.

Nu tittar vi på film men ska snart lägga mig, känner mig lite trött. Får se vad morgondagen bjuder på, hoppas den blir bra bara.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar