måndag 15 augusti 2011

Ikea & kavatskor

Idag började Calle att jobba igen, lite tråkigt men vad ska man göra. Det var meningen att jag skulle träna idag men det blev inget för mina träningskläder var fortfarande våta efter tvätten igår.

Pratade med Ingemar imorse och vi bestämde att vi skulle ta en tur till Bauhaus för han behöver lite till sin lägenhet. Sedan körde vi till Ikea, började med fika och Amanda fick sin lunch. Sen tog det inte lång tid innan Amanda somnade i vagnen. Jag fick köpt tallrikar till Amanda och en handukshängare till köket. Körde och hämtade Pia och lämnade Ingemar då jag och Pia bestämt vi skulle ta en runda i stan. Köpte 2 par strumpor till Amanda, om dom är bra så ska jag köpa fler.

När Calle kom hem åt vi middag och sedan hämtade vi skorna vi beställt till Amanda. Hon fick provat dom och gick med sin gåvagn och det gick bra.

Så ser dom ut!




Nu blir det snart sängen, Amanda vaknar ju tidigt =).

God natt alla!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: