tisdag 30 augusti 2011

Skitdag!!!!

Igår var det den sämsta dagen på länge för mig. Ville bara den skulle ta slut fort. Jag va så jäkla irriterad och förbannad hela dagen, trött som fasiken var jag också, hade ju inte sovit så mycket på natten. Amanda har nog kommit in i en trots och gnäll period för hon höll på som attans igår så det var bara att bita ihopa men det var svårt. Kändes som en hel evighet innan dagen var slut.

Idag har dagen varit mycket bättre. Amanda har varit på bra humör idag och det har även jag. Idag har jag renbäddat sängen, plockat undan i köket och vikt tvätt. Fick även reda på att Amanda ska börja inskolas om ca 2 veckor, börjar bli lite nervös faktiskt. Känner lite stress för dom ringde från jobb och undrade hur jag ska jobba och dom vill ha besked inom det snaraste och jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det, ska jobba 50% i alla fall. Så jag får sätta mig ner och skriva olika förslag och sen får jag välja det som blir bäst.




Vi har även börjat röja i källaren idag då det ska börjas renoveras där, kommer bli jättefint när vi är klara. Kommer lägga ut bilder efterhand. Bild på vår framsida kommer också när all grus är borta. Vår tanke var att röja ordentligt i källaren ikväll när Amanda somnat men tror ni hon sov länge?! Nä typ 40 minuter bara, varför är det så så fort man ska göra nåt? Och hon somnade ju inte om i heller, vårt lilla busfrö.

Nu ska jag gå och lägga mig är så jäkla trött. Hoppas på en bra dag imorgon!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ojdå, så hon levde loppan:) Ja vi bor i Anderslöv, ni?

    SvaraRadera