fredag 26 augusti 2011

Fredag- Händer inte så mycket!

Det blev ingen indoorwalking igår, jag och syrran tog en runda in till stadium istället. Fick köpt ett nytt träningslinne och ett par träningsbyxor till. Sedan tog jag det lugnt resten av kvällen.

Idag hade jag tänkt att bara ta det lugnt men det blev att jag och Amanda körde hem till Ellan och Saga. Ellan mådde inte riktigt bra så vi tänkte att hon skulle vila lite när jag kom, men ingen av barnen ville vila, dom gick på högvarv båda två. Men det var jätte trevligt att vara hos Ellan idag. Amanda har inte velat äta direkt idag, vet inte riktigt vad det beror på, fick inte ens i henne kvällsvällingen. Näsan rinner på henne.

Fastande i filmen Råttatouille, haha att jag inte sett den innan, den är ju jätte bra. Så nu ska jag fortsätta se filmen.

Trevlig fredagkväll på er!

1 kommentar:

  1. Krya på liten Amanda! Och visst är råttatouille bra :))

    SvaraRadera