onsdag 31 augusti 2011

Lugn dag!

Vaknade av Amanda i vanlig tid, det vill säga ca 06.30. Pigg som en mört är hon på morgonen. Åt frukost och sånt vi brukar göra på morgonen, tänkte jag skulle försöka få in henne i dagisets rutiner så hon vänjer sig. Jag och Amanda gick bort till återvinningsstationen och kastade en massa papp, tidningar och glasburkar. Sedan sopade jag lite ute på dom nya plattorna så det kommer ner grus mellan.

Vi bestämde att vi skulle äta planka från Harmony idag, det var inte jättegott, det var okej.

Sedan gick vi ner i källaren och fortsatte att röja bland alla saker. Och nu har vi fått undan en del saker där nere. Nu har vi precis druckit lite kaffe och tittar på efterlyst. När det är slut ska jag försöka göra ett schema som jag kan lämna till jobb.
Lägger in en bil på Amanda från i somras.



Sov gott!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar