tisdag 23 augusti 2011

Gårdagen & Träning

Igår fick vi lite sovmorgon, det behövdes. Sedan blev det en runda i stan med Ewa, hon köpte present till Amanda och jag hittade en present till min pappa. Köpte även 4 st tröjor till Amanda. När vi kom hem åt vi lite och sedan blev det lite bus.
Klockan blev 16.15 och då var det dags att hämta upp Ellan och in till gymmet för ett 45 minuterspass indoorwalking. Sjukt jobbigt men det va så skönt när vi va klara. Körde hem, åt och slängde mig i duschen och sedan tog jag det lugnt resten av kvällen.

Idag är jag lite öm i kroppen efter gårdagen men det blir snart bättre. Ska snart köra till Trelleborg och ta en fika med Johanna och Celine. Sen blir det ett träningspass med Ellan.

Nu ska jag fixa färdigt så vi kommer iväg.

1 kommentar:

  1. Sexa!! Woohoo ;) (var tvungen att kommentera felskrivningen )Pusss ses imorrn!

    SvaraRadera