tisdag 23 augusti 2011

Fika & Träning

Imorse sov jag och Amanda lite för länge men det behövdes antagligen. Vi åt frukost och sedan röjde jag lite i köket. Vid 14 mötte vi upp Johanna och Celine. Gick en runda på valen och sedan tog vi en fika. Barnen satt fint medans vi snackade och barnen pratade på rätt bra emellanåt också haha fast vi fattade ingenting, goa ungar. Calle hämtade Amanda då jag skulle iväg och träna. Tog en liten runda till i stan innan jag skulle köra och möta upp Ellan vid gymmet.



Våra underbara töser!

Mötte upp Ellan vid 17 och sedan satte vi igång och träna men märkte att jag ätit för dåligt idag så jag blev alldeles yr så jag kunde inte fortsätta träna för då hade jag svimmat, men blev ändå ca 40 minuters träning. Hade tänkt att köra mer, men får ta igen det nästa gång.

Nu är jag jäkligt trött, så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar